15/04/09

Afrodita

Ola rapaces! Que tal?
Son Afrodita, Venus en Roma.
Deusa do amor e a beleza.
Son filla de Urano e Xea, nacín do semen de meu pai pero vouvos contar a historia completa.
O meu pai Urano non deixaba saír do interior da miña nai Xea a meus irmáns e entón Cronos castrouno e eu nacín do seu semen.
Os meus símbolos ou emblemas son: a cuncha, a pomba, a mazá e o carro tirado por cisnes.

Estou casada con Hefesto, pero como é tan feo teño uns cantos amantes como Ares, o home ó de verdade amo e foi co que me pillou un día o meu marido e co que tiven un fillo chamado Eros, Adonis co que paso 2/3 do ano, e algúns homes máis.
Hay unha lenda que di que son filla de Zeus e Dione, pero a min sempre me dixeron que era filla de Urano e Xea.

Bueno e non me enrollo moito máis porque seguro que tedes moito que facer.
Adeus.

1 comentario:

Susana Losada dixo...

Ben Andrea, pero podes "pulir" un pouquiño máis. Debes poñer un enlace en Hefesto, que pode ser ao propio post de Iván. A Adonis tamén lle podes poñer outro enlace. Afrodita era deusa moi importante, podes comentar cousas como que é a que máis inspira aos artistas ou a que máis retratos ten ou a quen máis lle rendiron culto os homes e mulleres de todas as épocas, date conta que é a deusa do amor (moi importante, non?). Debes mencionar tamén o episodio da mazá da discordia. Seguro que hai moitos videos en You Tube, podes incluír algún en lugar da foto ou enlazalo ao artigo. Procura tamén unha linguaxe máis desenfadada e pícara...